TORSDAG OCH FREDAG

Hejsan bloggen!
Vi var idag lediga från skolan så igårkväll for jag med kompisar och åket slalom/snowboard vilket var sjukt kul!
Kom sedan hem sent på kvällen och iprincip kraschade i sängen.
Idag kring elva for jag med min värdfamilj+ Anne och vänner till mina värdsyskon till St. Paul för att kolla på   the "State capital building", vi åt italienskt, gick på en rundtur i ett hus där en man som byggde iprincip alla järnvägar här i norra USA bodde på sent 1800tal vilket var sjukt coolt! Han hade alltså till och med äkta guld som tak i matsalen! Och under sina 25 år i huset var han där totalt 1 år. Resten av tiden bodde hans fru, barn och hemhjälp där.
Vi for även till Minnehaha Falls (ett vattenfall) som nu frusit till is vilket var sjukt fint.
Nu ska jag ta och försöka somna in för tiiidigt som attan ska jag till Mall of America imorgon och sedan är det Kevins födelsedag.
Hade bra! ciiaaaoo<3

Kommentarer
Anna

Hej,
jag undrar om du är med i något skollag eller liknande i skidåkning eller om du åkte mycket skidor hemma i Sverige, för jag såg på den översta bilden i inlägget att du hade slalomstavar och annan bra utrustning? Finns det skollag i skidåkning på din skola?

2013-03-04

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback