ÄNTLIGEN ÄR DEN KLAR

En av sidorna jag gjorde.
Idag har varit en väldigt blandad dag. Har dragit på mig något virus och mår egentligen piss och är helt slut i kroppen men mitt hjärta och hjärna är lycklig. Idag så fick vi vår Yearbook, den är äntligen klar efter allt hårt jobb och det har verkligen paid off! Var även så gulligt då the Editors skrev ett meddelande till alla i the Staff och avslutade det hela med lite svenska, och rätt stavat var det också!! haha. Fick även vår Cap and Gown då det bara är två veckor till graduation, är så otroligt exalterad då det är något jag velat så länge jag kan minnas-få min High School graduation men samtidigt betyder det att mitt år är över och ju närmre datumet kommer ju mindre vill jag lämna denna fina plats och alla fina vänner.
Och sist men inte minst ser ni några väldans fina photobooth bilder, fagra är vi. 
 
Klockan är halv åtta och jag landade nyss hemma då jag köpt lite saker och tagit ut pengar för Grand Rapids då jag åker dit över helgen och umgås med underbart fint folk. 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback