DRESS SHOPPING

Herre min ge vilken helg. Har bara varit hemma i några få timmar totalt och den här kommande veckan verkar bli ungefär lika galen. Är ju bara ungefär en månad kvar nu så varenda lilla helg här framöver är iprincip redan schemalagd och bokad! oiskiboiski säger jag bara.
 
Idag så kom i alla fall Cat och hämtade mig och sedan for jag, hon, Johanna (och även Cat's äldre syster en stund) och shoppade Prom klänningar. Min är nu hittad så på tisdag så blir det att leta smycken och skor.
Efter turen på Mall of America for vi till Ridgedale (annat mall) och var där tills butikerna började släcka lyserna då vi promenerade över till en restaurang där vi åt Thailändskt. Inte illa det inte. 
Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner framför Safe Haven innan jag somnar.
God natt Sverige! (Eller är det godnatt?ojoj tänka säg att till och med de mest simpla orden blir så svåra..haha)

Kommentarer
Amanda

Hej, din blogg är verkligen underbar! Att jag inte hittade den tidigare....

Du skrev att du bara bor 20 min från the twin cities, vart bor du?
Jag ska nömligen också till minnesota och bo 20 min där ifrån! OCH min v-familj ska också till Mexico. Ganska lustigt, eller rättare sagt väldigt lustigt!

Hur är det att bo iMinnesota tycker du? Har du lust att berätta lite om det bästa/sämsta osv? :)

2013-05-14
URL: http://aboutamanda.se

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback