SVAR

Anonym Om: FÖRFATTARE: OKÄND
hej! jag ska åka som utbytesstudent till minnesota till sommaren och längtar SÅ mycket!! jag undrar om du blev placerad som senior direkt? sen undrar jag om du vet ifall junior exchange students också får delta i graduation? BRA BLOGG
Svar: Åh vad roligt!! Jo det blev jag.
Beroende på vilken skola du kommer gå på så kan de placera dig olika. Vissa skolor låter till exempel alla utbytesstudenter vara Seniors medans andra (som min skola) placerar en beroende på ålder. Hade jag då alltså fyllt år 2-3 månader senare hade jag mest troligtvis blivit en Junior, så jag är en av de yngre i min grade.
 
Graduation är för Seniors så du kan mest troligtvis inte få gå graduation som Junior men vet att vissa skolor gör vissa undantag för utbytesstudenter och vill ge dem fullla experiencen liksom så det kan helt klart vara värt att fråga sin rektor om och se om de kan göra ett undantag!:)

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback