VALBORGS

Hej Sverige! 
Ingen Valborgs är det tyvär här inte så jag får nöja mig att plugga inför morgondagens två prov, kan tillägga att jag även hade ett idag och ett igår också. Men det är lugnt.
Hur som helst, igår så kom i alla fall Luca över efter skolan så vi hängde ett tag, knäppte av lite bilder i solen och sedan for vi ut och sprang. Överhettade trots att vi bar kortärmat och upprullade löpartights så bestämde vi oss spontant för att hoppa i sjön. Ja det var ju dock is kvar på sjön men delar hade spruckit upp så varför inte liksom? Haha älskar sånna spontana saker. 

Ikväll (natt svensk tid) så har jag skypat med Simon som var så trött att han gick knappt att prata med, pratade sedan med mina päron då min pappa somnade, lillebror somnade men mor min stannade troget en stund innan även hon var tvungen
 
att krypa i sängs. Pratade sedan med fina Julia som även hon hade små problem med att hålla ögonen öppna så gav upp där med. haha minst sagt intressant var det i alla fall.
 

Luca tyckte min matlagnings teknik med skidglasögon var smått underlig, själv undrar jag hur tusan man inte börjar gråta utan dem?!

Kommentarer
Frida

Hahaha den där kavajen stod jsg och kollade på i Asien!!

2013-05-11

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback