FOLLOW THAT CAR

Hejsan vänner och främlingar!

Känner mig som en smått besatt människa som iprincip varje vecka( okej jag erkänner, minst två gånger om dagen) sitter och googlar på Excelsior, Minnesota. Det är alltså här som jag har fått min preliminära placering och värdfamilj nästa år och det känns som att de passar mig som handen i handsken! (Hoppas att svenska fröken läser mina inlägg här och ser vilka fantastiskt klyftiga ordspråk jag har).

Nemen jag kunde inte se fram emot detta mer och sitter som en smått galen människa och väntar på att få ett mail eller så från min blivande värdfamilj.

Många av mina vänner har frågat mig om jag inte är nervös och helt ärligt? - Nej inte så där direkt jätte nervös än, känner mig mest taggad. Däremot är jag innerligt LIVRÄDD inför flygresan, haha!
Antar att nervositeten inför allt annat lär börja ta till sig när det är lite mindre tid kvar.

I alla fall så kan ni på bilden här nedanför se vad jag har för krav på mig själv att göra om jag får se en gul taxi. Vem vill inte hoppa in i en taxi och skrika "follow that car!!" liksom?


bild:weheartit


Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback