HEJDÅ MONTANA


Kom hem från Montana för ungefär en timma sedan och oj vilka två fantastiska veckor jag har haft.
Har fått se och testa så otroligt många nya grejer, lära känna fantastiska människor och börjar lyssna på tysk musik(!).
Min tyske rumskamrat de här två veckorna har nämligen fått min att digga vissa av Cro:s låtar. ojoj.
Minnet på min kamera börjar bli så fullt som det kan bli så ni kan förvänta er några fler bilder från Montana i fortsättningen...

Hur som helst så är väskan nu ompackad och imorgon säger jag hejdå till min välkomstfamilj för att flytta in hos dem jag ska bo hos resten av året!


Kommentarer
Caroline

Hur känns det att byta familj nu då? skulle du viljat bott hela året med din välkomstfamilj? :-)

2012-08-19

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback