GOD JUL

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!
Kan inte fatta hur sjukt fort julen kommit i år. Tiden flyger bokstavligen förbi och trots att jag har julbakat, kollat julkalendern, lyssnat på julmusik i veckor (det börjas spelas dagen efter thanksgiving här), jul dekorerat och klätt granen så har jag fortfarande noll julkänsla. Det har inte sjunkigt in för mig liksom för helt ärligt så får man inte den där magiska julkänslan utan sin familj, jag får inte det i alla fall. Men vad tusan, jorden gick ju tack och lov inte under den 21:a så snart är väll nästa jul här..haha..
Imorgon ska jag stiga upp tidigt för att skypa med familj och släkt och kolla på Kalle Anka med dem genom datorn och sedan vänta in juldagen då man som de flesta av er säkert vet firar jul den 25:e här.
Märkte just att jag förlorat en massa gammla julbilder från datorn, blir att gräva fram dem när jag kommer hem, ååh som jag älskar juletider♥

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback