ÄNNU ETT LITET SVAR

Stina om 17 JULI 2012:
Kommer du att skriva från USA sen?
Svar: Självklart kommer jag att blogga i USA sen. Det var liksom hela tanken med att jag startade denna bloggen så att jag sedan ska kunna blicka tillbak på mitt utbytesår när jag har kommit hem men även så att mina vänner/familj men också andra människor ska kunna kika in här och se vad jag har för mig på andra sidan atlanten och kunna se hur det är att vara utbytesstudent(blir genom mina ögon då på denna bloggen).
Så ja-jag kommer fortsätta blogga:)
De första två veckorna i USA kommer jag dock att befinna mig i min värdfamiljs stuga i Montana så vet inte hur uppdateringen kommer att se ut då eftersom att min fokus då helt kommer att ligga på att umgås med dem och lära känna dem bättre! 
Så ja om inte annat får ni vara beredda på en rejäl bildbomb när jag kommit tillbak till Minnesota efter det då..hehe..
Endast 6 dagar kvar hemma och 16 dagar kvar i Sverige nu!!

Kommentarer
Sandra - If it comes in pink

Åh, det där är min favoritvy i hela världen! Jag älskar Minneapolis skyline :)

ingrid

jag kommer att följa din blogg, kommer bli väldigt kul att få följa med på din "färd"/resa/år genom bloggen! Då jag antagligen kommer att sticka iväg när om något år!

2012-07-20

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback