FÖRBEREDELSER

Köpte för några dagar sedan lite nödvändigheter tilll USA.
  • Fyllde på mitt sminkförråd lite+ face mist-(så jäkla härlig!)
  • En trunk att ha till när vi åker till Montana(vill inte släpa med mig en gigantisk väska då..haha..) 
    Planerar även på att ha den de dagar jag kommer idrotta i skolan. Lutar för tillfället åt fotboll.
  • Köpte en lite "sportigare" handväska. Haha bara jag som har små panik över hur man ska klä sig i skolan? Har hört att i princip alla har ryggsäck i skolan men vet inte om det stämmer? 
    Kände därför att denna handväskan kanske passar in lite bättre än en "finare"? Jag vill nämligen inte ha ryggsäck..hehe..
    Börjar känna mig riktigt redo nu i alla fall. Bara presenterna till värdfamiljen kvar då!

Kommentarer
Ella Schelin

Har kollar runt lite efter utbytesstudent-bloggare (haha så kanske man inte säger) men har inte hittat så många bra, men gillar verkligen din blogg. ska försöka att följa den :)

funderar nämligen på att åka till USA ett år, om typ två år...

2012-07-27
URL: http://bellida.blogg.se/

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback