SISTA KUVERTET

Fick för några dagar sedan det allra sista kuvertet från YFU. Känns som att det var igår som jag hoppade upp och ner i glädje av varje lilla tecken jag fick av YFU, och kollade brevlådan flera gånger om dagen för att se om det kommit någon mer information om utbytesåret. Nu är det bara lite mer än två veckor kvaar!!
Kuvertet inehöll i alla fall lite information om Gouda försäkring (som ingår i utbytesprogrammet) vad det täcker osv. 
Det var även ett häfte till föräldrarna så att de är förberedda på vad man kan känna när ens barn är borta. 
Sen var det ännu ett häfte där det bland annat stog vad man skulle ha med sig till USA och att man ska ha YFU tröjan på sig på planet så att värdfamiljen känner igen en på flygplatsen... får väll se om man har den hela resan eller hur det blir..
Aaah om 18 dagar befinner jag mig i USA!!! taggataggataggaaa.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback