Pre-DEPARTURE ORIENTATION # 2

haha fråga inte..
Här kommer lite fler bilder från lägret för alla utresande med YFU, dessa är också Julias!.

Som sagt, ni som far som utbytesstudenter har något att se fram emot redan innan resan.
Den där helgen fick jag träffa så otroligt många fina och härliga människor. Du kommer även kunna dra likheter hos många av dem till dig själv. När man far som utbytesstudent så har många i princip samma mål och drömmar och alla var så otroligt glada och positiva. 
Men vi möts igen, i september 2013 efter vårt utbytesår!

Kommentarer
Tilda Larsson

hur många åker med YFU?

jennie

Hej Hanna!

Hoppas det är okej om jag frågar några frågor?

I alla fall,

1. Är alla som ska iväg med Yfu på ett och samma läger?

2. är det många som åker till andra delar av världen än till usa? vart och hur stur andel ungefär?

3. När man åker med Yfu så bokar man ju själv flygbiljetter, bokar men tur och retur resa då? eller kan man boka en biljett i taget?

4. Hur mycket blir ungefär kostnaderna som inte ingår i priset? alltså vacccinationer, visum etc? Skulle du kunna göra upp en lisa och sen skriva vad det kostar? fickpengar och sånt i värdlandet spelar ingen roll, utan jag menar det man betalar innan man åker till värdlandet om du förstår vad jag menar? utöver programavgiften alltså :)

Sen vill jag bara önska lycka till och jag kommer som det ser ut nu att följa dig genom hela året på bloggen, kram på dig!

2012-07-02

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback