SKOLAVSLUTNING WOOHOO



Hehe jag och Liza fick för oss att dokumentera mina "sista steg" ut från skolan även om jag faktiskt kommer tillbak.. Kommer nog faktiskt sakna dig skolan men att lämna dig för ett år på High school..nej det känns faktiskt inte all dåligt det inte, ha det bra så länge!

Btw, de där papperen med information har inte kommit idag heller. Håller ju på att go bananas här så snälla posten kom med kuvertet imorgon i alla fall /en rastlös tjej.

Och förresten så har jag fixat så det går kommentera igen, råkade göra något tok i kodmallen.. hehe..
Tack till Julia som sa det som för övrigt också åker som utbytesstudent med YFU i höst!

Kommentarer
julia

julia

Var så lugnt det! Hihi självklart ska vi leta efter söta killar i USA ;) Prioritet 1 typ, haha nä men står högt på listan iaf! Självklart kan vi länka varandra. Jag gör det nu på direkten! :) Kram


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback