3 MÅNADER PÅ AMERIKANSK MARK

4:e November idag och jag har nu stigit in på min fjärde månad i USA.
Tiden går verkligen så sinnesjukt fort och en fjärdedel av skolåret är redan bortgjord och beställningen av cap and gown för Graduation är gjord- hur galet?!
Den tredje månaden var precis som YFU hade sagt att den skulle vara-den svåraste. Har det verkligen så sjukt bra så missuppfatta inte det där haha, utan med svår menar jag att ja fick min första hemlängtan. Allting har ju liksom blivit sin egen vardag här så hade några dagar då jag saknade min familj, vänner och Sverige i allmänt mer än vanligt men det är väll något man får räkna med- att man kommer ha hemlängtan någon gång när man är bortrest i ett år liksom. haha..
Hur som helst- om det är någon där ute som funderar på att bli utbytesstudent-gör det!!
Har inte ångrat mig för en sekund och man får verkligen ut så sjukt mycket av det.
 
Kan hittills säga att det nog varit mitt största men bästa beslut som jag gjort.
Så Do it!!
 
Haha en liten rolig sak som jag och en vän satt och pratade om, jag kommer i framtiden inte bara ha vänner i USA och belgien att besöka men även: Tykland, Colombia, Brasilen, Tjeckien, Norge, Tunisien, Finland, Frankrike osv.
Så oavsett vilket land du väljer att resa till så lär man känna så sjukt många trevliga människor från hela världens hålll och kanter som utbytesstudent.
Vadå peppande?! Jag och några andra utbytisar har redan börjat planera hur vi ska kunna resa runt till varandras länder i framtiden...haha..

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback