MITT FAVORIT ORD VERKAR VARA:SJUKT

Testade på att göra en sån där videoblogg och märkte bland annat:
  • Min svenska har sjukt blivit dålig, det går sjukt segt att prata och jag hittar ibland inte ord för saker och ting.
  • Mitt favorit ord verkar vara:sjukt- hur ofta kan man säga det i en mening liksom?!
  • Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag pratar- hur skumt är det att prata med sig själv liksom?!
  • Märkte just att jag använde ordet sjukt i alla ovanstående meningar...sorgligt..
  • Fick denna kommentar av min syster:
    Din fantastiska syster Om: MITT FAVORIT ORD VERKAR VARA:SJUKT
    Hahaha "ha det så bra så får ni ha... Höra av mig snart igen!"
    -Ja som sagt... min svenska börjar bli ganska så väldigt usel..men jag försöker ju i alla fall..haha..
 
 
 
 

Kommentarer
Din fantastiska syster

Hahaha "ha det så bra så får ni ha... Höra av mig snart igen!"

2012-11-05
Mois!

Din dialekt håller ju på att försvinna!:O the horror..

2012-11-06

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback