THANKSGIVING

Idag är det thanksgiving här och jag vill bara passa på att säga hur otroligt tacksam jag är över min underbara familj, mina finaste vänner och alla fantastiska äventyr jag fått uppleva under mitt liv.
Jag är tacksam över varenda människa jag stött på, de har på något sätt varit del av mitt liv och på så sätt påverkat den person jag är idag. Jag är tacksam över mina mina knäppa stunder med julia, min trygghet och vänskap hos klara, alla skratt med Liza,  mina djupa samtal med Amalia, mina dagar med mina samhällsbrudar som fick året att gå tokfort, mina ragnar och märtabärta stunder med Anna, mina två veckor med Shauni som ändå känns som en människa jag kännt hela mitt liv. Mina Hanna vit och Moa blå stunder ända sedan sexårs med Moa, mariospelandet med Simon, mina tokigheter med Emelie, mina kiss och bajs ålder samtal med Julia H och det där utbytesstudent bandet man bara får med vissa, min värdfamilj och the Brandt family som öppnat sine hem med öppna armar och ständigt visar och lär mig nya saker, mina gamla vänner såsom mina nya.
Och inte minst min familj (svenska). Hela min uppväxt har varit så sjukt trygg, rolig och så väldigt oslagbar och det hade den inte varit utan dem. Ni har alltid varit där för mig, jag är tacksam för varje stund jag har er, våra vardagar och tokiga middagar 7 dagar i veckan, våra högtider som vi får fira med underbar släkt, alla våra skratt, svåra tider vi tagit oss igenom tillsammans och för att ni precis som jag är sådära smått tokiga.
Ses om sju månader!<3

Kommentarer
Amalia

Saknar dig och är så glad att du är min vän! <3

2012-11-23

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback