9 OKTOBER 2012

Hejsan hejsan!
Har lyckats dra på mig feber och halsont som är kopplat till öronen, kul?
Nej inte värst..tur nog så är det alltid något bra på TV här.
 
Hur som helst- som utbytesstudent så känns det lite obligatoriskt att någon gång under året dra en lite vit lögn om sitt land.
Har såklart kört hela-isbjörnar går på gatan historien men den värsta var nog när jag och en kompis kom in på högtider och började prata om valborgsmässoafton och att vi har en gigantisk brasa.
Jag sa då: -Det är även alltid en person som blir offrad till elden varje år.
Min kompis- Va?! Men det är ju helt sinnessjukt..
-Ja jag vet!
-Men vadå..är det en ära att få göra det, är det många som ställer upp?
-Ja, självklart!

Kunde sedan inte riktigt hålla mig för skratt och förklarade att så var självklart inte fallet..
Ibland är folk liiite för lättlurade här.
 
Nej nu ska jag fortsätta titta på första avsnittet av 90210:s nya säsong innan jag går över till Scandal
(sjukt bra serie!!)
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback