DAGEN OCH HALLOWEEN TANKAR

Hejsan hoppsan!
Har haft regn för si så där andra gången sedan jag kom hit, inte illa inte.
Skola som vanligt men sen hade jag mitt första slalom möte där vi spelade inget mindre än fotboll..haha..
Sjukt kul var det i alla fall och gruppen verkar mycket härlig.
Tog mig sedan hem och fick lite motion som bestog av en 5km löprunda och lite styrka.
Skypat med Julia som är utbytis i Wisconsin och gjorde sedan Curry Kyckling till middag och nu väntar the halloween special av Pretty Little Liars!

Märkte även idag att Halloween festen för utbytesstudenter och nya studenter är nu på torsdag och inte nästa.. vad tusan ska man klä ut sig till liksom, och när ska jag hinna fara och köpa något??
Är även en Halloween dans på skolan på fredagen beror dock lite på vilka som far om jag ska dit, har hört att det mest är 9th och 10th graders som går på den..
 
Tror nog dock att jag ska ta och köra på någon liknande utstyrsel, man behöver ju inte ens sminka sig liksom..:
Vad tycks?

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback