FLYG MED YFU

Anonym  Om:     
 Hej! Har en fråga om YFU. Köper man en flygbiljett till USA, typ till NY eller måste man betala för resan i USA också?            
Svar; Hej du anonyme!
Ja du måste köpa din egen flygbiljett, den igår alltså tyvär inte i priset.
Det positiva med det ar dock att du då kan åka över till till USA sa fort din värdfamilj är redo att ta emot dig och du får aven planera din egen hemresa.
Jag har till exempel märkt att jag fått vara här i nästan en månad mer än många andra utbytesstudenter.
Det var även skönt att få boka själv då jag är gaanska flygrädd..heh.. Så jag valde då att flyga Stockholm-Island,
Island-Minneapolis och behövde på så sätt inte vara uppe i luften allt för länge åt gången!:)
 
Hoppas du fick svaret du sökte efter och har du någon mer fråga så fråga bara på!!
 
Till något helt annat- satt och tittade igenom mina bilder och hittade bilden till vänster som togs för ungefär ett halv år sedan och märkte att mitt hår inte bara har blivit hundra gånger ljusare utan även väldigt mycket längre. Speciellt med tanke på att jag har spikrakt hår på första bilden och lockigt/vågigt på den andra+ att jag kapat längderna en gång också sen den förste bilden togs..
Frågan är ju nu vad detta beror på.. är det de betydligt ökade timmarna av sol eller har USA något tok i maten??
Hmm..hur som helst så får det väll gärna fortsätta i samma takt antar jag..

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback