SAMMANSTÄLLNING AV SEPTEMBER

Nu när vi klivit in i en ny månad så tänkte jag ta och sammanställa September lite snabbt.
 
Besökte Minnesotas Statefair som hade galen mat och såg Wiz Khalifa och Mac Miller!
 
Började High School !!
Såg min första Amerikanska fotbolls match.
Såg Baseball för första gången i mitt liv.
Tillbringade (förmodligen) de sista riktigt varma dagarna på lake Minnetonka.
Åt världens godaste glass.
Var på the renaissance fest där jag mitt i allt såg en kamel..inte alls random..
Var mitt i en parad där jag fick stå med den Svenska flaggan..
Hade homecoming week som bestog av utklädningsdagar.
Homecoming!!
Så detta är vad jag haft för mig+ en massa mer saker. Kan ju sammanställa det hela med att denna månaden
har varit ganska så bra?!

Kommentarer
Ebba

ditt hår har verkligen blivit ljusare!! haha

Men låter underbart alltihop!

2012-10-03
URL: http://ebbablixth.blogg.se

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback