SCHOOL SPIRIT

Ja.. man kan väll säga att High School har liite mer school spirit än vad svensk skola har.
Min skola här har inte bara en liten klädesbutik med skolkläder utan varför inte ha tonka pride på allavattenflaskorna också? Haha man måste ju bara älska amerika ibland..
 
P.S. Om det är något speciellt ni vill veta/läsa om så hojta bara till! Allting har blivit en sån otrolig vardag här och allt känns "normalt" nu, man glömmer liksom vad som vorre roligt för andra att veta.
Nästa vecka är det November och då påbörjar jag min fjärde månad på amerikansk mark!!

Kommentarer
Maja

Jag tycker det vore jätteroligt att få veta om du har fått några riktigt roliga eller halvdumma kommentarer om Sverige sen du kom till USA :)

2012-10-23

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback