TVÅ MÅNADER

Sedan igår har jag varit i USA hela två månader!
Om jag ångrat att jag for hit? Inte för en sekund.
Självklart saknar jag mi familia varenda dag men har det ändå så bra här.
Jag antar att det är många av er framtida utbytesstudenter som har börjat skicka in er ansökan och tro mig jag förstår att det förmodligen känns som att det är en evighet kvar tills det är er tur men det kommer gå så sjukt fort och sen pang bom så kommer ni stå på amerikansk mark!
Känns så sinnessjukt att jag nu bara har åtta och en halv månad kvar här, året har ju knappt börjat?! ahah..
Trots att jag varit här så kort tid så har jag redan hunnit lära mig så oerhört mycket, uppleva så mycket mer än vad jag hade gjort om jag inte åkt, träffat alldeles underbara människor och skapat minnen för en livstid.
Är otroligt spänd (och nästan nervös..haha..känns som att allt har gått nästan för bra för att vara sant hittills..) på att få se vad det här året har att ge!


Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback