SVENSKA CHOKLADBOLLAR


Gjorde igår chokladbollar, fick dock bli utan pärlsocker då det inte finns här och kokosflingor hade vi slut på men gott blev det faktiskt ändå! Kan passa på att skriva lite mer om mat nu när jag ändå håller på och meddela att min matbutik här har lingonsylt! wiihooo, står till och med sweden på burken!
 
Hur som helst, andra skolveckan har börjat och det har (tro det eller ej) börjat bli riktigt lätt att hitta till sina klasser.
Har dock 1000000 läxor då jag har skrivit en Collage Essay, har historia test och engelska test, gjort klart en power point, börjat på min yearbook sida och gjort min photography läxa.. låt oss bara säga att mina lärare verkar gilla läxor.. tycker nästan jag förtjänar en medalj!

Kommentarer
Sofia

såå gott! hoppas du har det jättebra därborta!:D


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback