SVAR

Lisa Om: 49 DAGAR
    Hej! Bytte du familj eller vadåå??:)
Svar: Ja på sätt och vis skulle man nog kunna säga.
Familjen som jag först blivit placerad i berättade för YFU USA att de inte skulle kunna ta emot mig redan i Maj men av någon anledning kom detta inte fram till mig först dagen innan jag for (2a Augusti). Men de ville i alla fall ta emot mig de första veckorna så att jag skulle få se Montana och sedan fick jag flytta in hos min värdfamilj.
Familjen jag var med i början fungerade alltså som en välkommst familj!

Jag har dock fortfarande mycket kontakt med dem och vi har gjort några resor tillsammans och är ändå glad att det blev som det blev, annars hade jag ju aldrig fatt lära känna två fantastiska familjer!:)
Heh ja jag är en optimist..
 
Slänger in ett litet collage med mina senaste instagram bilder. Eh, ja den där med mig och Luca i sjön kan jag förklara lite senare... 
hannaelizabeths heter jag även där!
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback