188 DAGAR 3 TIMMAR 49 MINUTER I USA

 
Ursäkta min frånvaro men tiden här går helt enkelt så fort att jag ofta tror att jag nyss uppdaterat och sedan inser att det var dagar sedan.
NU har jag varit här i över 6 månader och har mindre än 5 kvar!! Hur sjukt?!
Känns som att jag inte varit i Sverige på åratal samtidigt som tiden här tycks gå sjukt fort.
Under dessa 6 månader så har jag fått göra så otroligt mycket mer än vad jag kunnat drömma om, jag har träffat fantastiska människor och fått testa något jag alltid drömt om att få göra. Sen har min svenska (som ni som läser förmodligen har märkt)  blivit urkass..haha..  Särskrivningen har nått sin topp, jag kan inte skilja på vad som är riktiga svenska ord och vad som bara är min dialekt och och jag har väldigt svårt att finna ord för saker. Men vem bryr sig egentligen, den lär väll komma tillbaks såfort jag landar på svensk mark och när jag tittar tillbak här på bloggen få jag skratta åt mina stavfel.
 
Hur som helst. Vet inte riktigt hur jag känner över att mer än halva tiden har gått. En del av mig känner lite små panik då jag vet att detta verkligen är en once in a lifetime experience, när jag är hemma i Sverige kommer jag aldrig kunna göra om detta, gå i ett amerikanskt high school, det kommer vara många männsikor jag aldrig kommer träffa igen och jag antar att jag är orolig över att jag ska sakna USA för mycket.
 
Samtidigt är jag sjukt exalterad över att få komma hem. Ska bli skönt att få återgå till min vardag men först och främst få vara med min underbara familj och umgås med mina finaste vänner som verkligen känner mig.
BARA 130 DAGAR KVAR TILLS JAG BEFINNER MIG PÅ SVENSK MARK.

Kommentarer
Frida

Saknar dig så sjukt mycket!! <3

2013-02-08

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback