31 JANUARI 6:48 P.M.

 
Hejsan hoppsan allihopa!
Dagen har varit på super, skola först som vanligt och for sedan direkt efter skolan med Anne och fick äntligen mitt medlemsskap på gymmet så nu kan jag få börja träna där vilket blir super. Gymmet här är dock liiite större än mitt  hemma. De hade en stor gym-avdelning, två pooler+ hot tubs, skönhetssalong, restaurang, klättervägg, två basketplaner osv.. haha
Nu är det snart dags för vampire diaries och ska sedan försöka somna i tid för en gångs skull ikväll då helgen ser ut att bli ganska fylld och ser ut ungefär som följande:
Fredag: Skola, ta kort av längdskidåkarna för yearbook och sedan Coffe House konsert.
Lördag: Träna och är sedan bjuden på två birthday partys (vet dock inte om jag kommer hinna gå på bådas..)
Söndag: SUPER BOWL!! Ska bli sjukt kul att få se, är alltså en football match som iprincip alla ser för att få se reklamerna..haha. Företagen betalar alltså ungefär 20 miljoner DOLLAR endast för att få synas, hur sjukt?!

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback