AWESOME KVÄLL

 
 
Hade igår en av mina förmodligen topp 10 roligaste kvällar so far sen jag kom hit.
Just efter att jag hade skypat klart med mina päron så kommer min värdmamma ner och säger att någon väntar på mig vid dörren. Förvirrad går jag upp och ser Johanna stående där som säger att dem inte kunde få tag på mig (har ingen mottagning ibland på mitt rum) så de tänkte att de bara kunde plocka upp mig. Så var bara att dra på sig skorna och hoppa in i bilen med Johanna, Cat och Lena och så drog vi till ett köpcenter. Shoppade gjorde vi, gick sedan och åt middag på en restaurang där vi lyckades få fri efterrätt för det var ju Cats birthday!! eller så var det inte helt sant... sedan dansade vi till ett byxben (bokstavligen sprack), skrattade så vi kippade efter luft, hade en liten mini roadtrip, for sedan till Cat där vi hängde tills vi alla somnade in på morgontimmarna. Spontan kväll alltså men sjukt kul.
Nu sitter jag dock risig som en höstack så ska ta och hoppa in i duschen, få läxa gjord och sedan umgås med Anne och Vitoria.
Hade bäst! ciao<3
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback