PIRATES VS. PRINCESSES

Hej och hå, då var alla<3dag över här då och måste först och främst säga att Sverige har mycket att lära av USA på denna fronten. Dagen är nog onyttigare än juletider, det kommer in folk och sjunger i klassrummen, skolor, butiker och tv-reklamer är alla i valentines tema, du kan helt inte undankomma denna högtid.
I Yearbook skulle vi ha dekorerat en skolåda med ett hål i, sen fyller folk upp den med godis, fick en tröja och kort av min gulliga värdfamilj och lindt choklad, mitt favorit tugummi och en klubb-bukett av min fine vän Anne. Haha gullungen går verkligen 100% ut för denna dag.
Det var även pirates vs. princesses dag i skolan idag om ni undrar över våra kläder..heh..
Efter skolan var jag sedan på ett till Valentines Party och nu ska jag snart skalla kudde. Bra dag har det i alla fall varit och imorgon är det dags att gå tillbak till något hälsosammare vanor igen. Det är även "Man padgent" imorgon. En sknhetstävling för utvalda senior killar och den ska tydligen vara grymt rolig, så ja det är vad jag ska göra i skolan imorgon. Ha en trevlig fredag och hoppas ni hade en underbara alla hjärtansdag!
Saknar er min finaste familj och underbara vänner, älskar er!♥
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback