SAFE HAVEN

Steg upp med tuppen idag (okej..typ 10..men det är ju ändå lördag?heh..) och for och tränade på LifeTime, när jag sedan kom hem så gjorde jag min värdsysters hår och makeup för kvällen då hon skulle på en dans och sedan begav jag mig till ett köpcenter där middag och bio väntade med vänner.
Safe Haven är vad vi såg och herreee säger jag bara, mycket bra! Det var romantik, action och man fick sig även några skratt. Hade dock inte så höga förväntningar när jag gick in då den fått typ 1 1/2 stjärna här men den uppskattades då av mig och gänget jag gick med. Måste även säga att jag älskar att amerikanare alltid och då menar jag ALLTID applåderar när filmen är över i salongen. Hur som helst, jag rekomenderar att den ses!

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback