THROWBACK THURSDAY

Kör på en liten throwback thursday här på bloggen till mina första veckor på Amerikansk mark.
Kommer ihåg det så väl. Hur jag undrade på flyget när tusan jag skulle börja bli nervös, hur sjuukt fuktigt och galet varmt det var-det var över 40 grader och pga alla sjöar här så var det som att andas vatten och tro det eller ej, jag älskade till och med det! Roadtripen till Montana var fantastisk och lika så Grand Rapids. Kom ihåg att alla tyckte vattnet var svalkande kallt när det egentligen med svenska mått var som att simma i en pool om inte ännu varmare. Ja alla minnen är så sjukt starka, och kommer även ihåg hur sjukt mycket tidigare jag blev trött pga alla nya fantastiska intryck. Nu har jag bara 3 månader kvar till min graduation, 3 1/2 månad kvar i landet. Känns på vissa sätt skönt (skönt att komma hem till familj och vänner) men är även stressad. Vet ju inte när jag kommer få komma tillbak hit, och är rädd att det ska kännas som att det aldrig hände. Nej nu ska jag ta tag i det här med riktigt jäkla fin fotobok, inte bara med kort utan med quotes som folk fått mig att skratta av och låttexter som alla kommer påminna mig om USA. (Radioactive av imagine dragons-Montana resan, "knew you were trubble" av Taylor Swift- alla bussresor med skidlaget osv.
Hade gött!

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback