GO TONKA

Hej på er!
Denna veckas dagar har ända sedan tisdagen mest bestått av skola och slalom.
Hade tryouts i tisdags och I made Varsity! wohoo. (Finns JV och Varsity, varsity är alltså den högsta nivån och JV står för junior varsity)
Hej på er!
Denna veckas dagar har ända sedan tisdagen mest bestått av skola och slalom.
Hade tryouts i tisdags och I made Varsity! wohoo. (Finns JV och Varsity, varsity är alltså den högsta nivån och JV står för junior varsity
Både torsdag kväll och sedan hela dagen igår hade jag slalomtävling och vi i mitt lag (man tävlar slalom som ett lag i high school här) vann allting båda dagarna! Var helt död när jag kom hem igår då bussen för fredagens tävling for 6:30 och vi kom hem kring 19:00,  så somnade iprincip så fort jag kom hem och när Shawn (min värdmamma) kom hem från jobbet och ville veta hur det hade gått pratade jag tydligen i sömnen. Sa till henne att jag hade ett message och sedan bara en massa oförståerliga ord. Hon sa att det varken lät som svenska eller engelska..haha.. känns bra dock att jag tydligen har gått till att börja prata engelska även i sömnen ! heh..
 
Sov sedan till nio nu på morgonen så med över 13 timmars sömn så känner jag min nu ganska pigg igen.
Men nu mina vänner är det dags för mig att börja göra mig i ordning för snart kommr Michelle och Cat över.
Tjingeling!
 Alla i mitt lag(både JV och Varsity.)

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback