24/03 2013 00:40

Hejsan alla!
Okej sista gången jag säger det här nu, ska bli bättre på att blogga!!
Haha.. men har haft borta min kamera laddare i evigheter så ska få låna Lenas på måndag så jag har kameran laddad och redo för Mexico!!
Veckan har i allafall för det mesta varit super, hade alpine banquete i tisdags (mer om den när jag fått bilder), sedan låg jag tyvär hemma sjuk från skolan med en rejäl förkylning. I torsdags kom Lena förbi på kvällen, igår så var jag med Vitoria, shoppade idag shorts för resan och sedan kom McKayla och Francesca och plockade upp mig och sedan for vi till St. Paul och åt middag innan vi gick och såg en Hockey match! Måste säga att det är mycket mer underhållande här då de har dance offs och grejer, och ett av de tre alternativen av låtar var en av Swedish House Mafias!! wopwop! Den förlorade dock mot don't stop the party av Pitbull...

Imorgon är jag bjuden över på lunch av Vitorias familj då hennes föräldrar är brasilianska/italienska så är grymt nyfiken på att se vad det blir. 
Hoppas ni haft en fin helg/vecka ni med! 
tjing!


Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback