HEY HO MEXICO HERE WE GO

Visaren pekar just nu på tio i ett a.m. 
Väskan är nästan helt packad, jag har varit och gjort manikyr så naglarna är fina, jag ska nu sätta mig och göra läxa som jag måste maila in innan avfärd och min spellista är uppdaterad med fler låtar. Imorgon åker jag till Mexico, hur härligt?!  Vädret ser ut att bli på topp också så jag klagar inte. 
En del av er kanske nu undrar varför jag valt att sitta och plugga och packa mitt i natten? Jo är nämligen så att jag är flygrädd, blir så spänd att jag inte kan sova och lyssnar ständigt på motorerna för att försäkra mig om att dem fortfarande är igång. Så varför inte stanna uppe och bara få någon timmas sömn så att jag somnar in av trötthet på flyget istället? Låter ganska bra enligt mig! Det vill säga om jag kommer lyckas somna då..
 
Hur som här kommer en bild på mina nya gelnaglar som ska kunna hålla över en månad i alla fall och även tre av låtarna som spelas non-stop här hos mig.
Hade bra gott folk! Ska försöka hålla er uppdaterade från Mexico med en massa bilder! (Om jag överlever flygresan så att säga..)
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback