PROM

Prom igår var fantastiskt kul. 
Vi började med middag, sedan tog vi bilder men hade lite för ont om tid då man var tvungen att anlända till dansen innan klockan åtta om man ville bli insläppt så vi fick ta de flesta bilderna på parkeringen utanför istället men vad gör det om tusen år.
Dansen var min favoritdel då den var väldigt bra gjord och vi dansade bokstavligen nonstop i timmar och det var så sinnesjukt varmt där inne så tror vi alla var sjöblöta när dansen var slut (heh ja väldigt fräscht). 
Begav mig sedan till Vitoria där jag spenderade natten och nästan hela söndagen då Pippe åkte hem idag så var lite sorgligt att behöva säge hejdå till honom. Men är ju ändå aldrig ett hejdå utan bara ett vi ses!
 
Sitter i alla fall atm och tittar på Billboard galan medans jag går igenom alla prom pictures. 
Dem kommer läggas upp här inom kort!
En glad (och väldigt varm) Hanna ute i natten efter prom.
Mina lamm som höll mig vaken till fem i morse.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback