SVAR ANGÅENDE GRADUATION OSV.

Du verkar ha haft det kanon bra, får du graduatea sen till våren? :)
Vad använder du för bloggdesign förresten? :)
Svar: Jo det har jag verkligen haft. Att vara utbytesstudent är på många sett en stor prövning och lite av en berg-och dalbana. Du har liksom dina dagar (i mitt fall väldigt sällan) då man känner sig ganska klar och lite less och dagen efter vill du aldrig lämna USA..haha...  Vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara allt jag fått se, uppleva och resa här. Visst har jag bloggen men den visar så otroligt lite av allt jag hinner med här, hela året är liksom omöjligt att förklara. Men jag har insett vad otroligt lyckligt lottad jag varit och att mitt år gått väldigt smidigt jämnfört med många andras när det kommit till värdfamilj, resande osv.
 
Men ja jag kommer få ta graduation!! Är så sjukt taggad. Min skola placerar en i en grade beroende på hur gammal man är. Hade jag alltså fyllt år två månader senare hade jag alltså förmodligen behövt vara Junior. Vet dock att vissa skolor låter alla utbytesstudenter bli Seniors för the experience.
 
Om 152 dagar är det min tur att få kasta upp hatten i luften!

 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback